Saturday, January 17, 2009

別限制自己Do Not Limit Yourself

在"不要限制自己"的印象中醒來...
Waking up with an impression,
Don't limit yourself...

以往總是想...
自己是一個"聽"的人(音樂家嘛)
比較不是"visual person"(圖像式的人)
所以在聽神聲音時比較傾向於"聽"
但昨晚在傾聽神聲音特會中
主再次藉著Mark Virkler 提醒我...
"以看異象來聽神聲音"
I used to think about myself...
more audio than visual...(I am a musician)
But God reminded me in last night
conference through Mark last night...
"Look for a Vision"... to hear His voice

今晨主進一步提醒我...
是, 你要使用我所已經給你的---
(音樂家"聽"的能力)
但不要限制自己... 
我也藉著"圖象"向你說話...
This morning God continues....
"Yes, use "audio" gift that I give you...
but don't limit yourself on that...
I will give you "vision" too..."

神讓我想起20多年前...
當我因為失戀去讀約伯記時...
讀完後真的不懂...
為何神不告訴約伯他受苦的原因...
(因此也不懂自己為何受苦)
有一天開車上Freeway時,
"看"到眼前那一片山....
突然間神的話臨到...
"你看這山是誰的?"
主啊!是祢的...
"如果全地都是我的...
要我給你一個太太...簡單嗎 ?"
簡單....
"為何我現在不給你呢?"
..............
就這樣, 神的話臨到....
我剎那間明白了約伯記中的話...
也明白了神為何容許這苦難臨到自己..
Immediately I thought of 1 thing
happened 20 years ago...
When I read Job because of
my "suffering of losing girl friend"...
I didn't understand the book of Job at all...
Why didn't God tell Job "why he suffered"
(Why God allowed this suffering on me?)
But one day when I drove upto freeway...
I "saw" the mountain before me....
to make a long story short...
God's word flew out of my thought....
A conversation happened between God & me
And suddenly I got it... I understood....

神讓我想起....
是當我"看到"時...我就"聽到"....
神已經作了...祂還要更多更多的作...
是的...昨天主要我"更積極地要更多"
今天, 我要說....
主啊 ! 給我看更多異象! 哈利路亞 !
God showed me...
When I "see"... I "hear"
He did it before... and He will do it more....
Yesterday, God said "more aggressive"
Today I will say... Yes... more ...
Lord, give me more "vision".... Hallelujah!

No comments: